Klarna Informatiepagina
Klarna informatiepagina
Dankzij een samenwerking tussen SaZu Designs en Klarna kan jouw bestelling veilig achteraf betaald worden. Betalen via Klarna kan tot uiterlijk 14 dagen na het plaatsen van de order. Alle informatie omtrent deze bezorgoptie staat op deze pagina in simpele stappen beschreven.
VEEL GESTELDE VRAGEN
1. Hoe oud moet ik zijn om Klarna te kunnen gebruiken? Om te kunnen betalen met Klarna dien je 18 jaar of ouder te zijn.
2. Waarom kan ik niet betalen met Klarna? Klarna voert een kredietcheck uit en laat direct zien of jouw betaling goedgekeurd is of niet. Het kan helaas voorkomen dat je bestelling geweigerd wordt. SaZu Designs kan de reden voor het weigeren niet inzien. Voor meer informatie omtrent de weigering kan er contact opgenomen worden met Klarna via www.klarna.com/nl/klantenservice of 020 80 82 852.
Wij raden aan om de bestelling opnieuw te plaatsen en te kiezen voor een andere betaalmethode.
3. Moet ik mijn factuur betalen als ik artikelen retour stuur? De Klarna factuur hoeft bij een retourzending (nog) niet betaald te worden. Als de geretourneerde artikelen verwerkt zijn, stuurt Klarna een aangepaste factuur per mail. Aan de hand van deze factuur kun je de overige artikelen uit de bestelling betalen. Als alle producten uit de bestelling retour zijn gekomen, dan stuurt Klarna een annuleringsfactuur.
4. Ik heb de factuur betaald en wil artikelen retour sturen. Hoe werkt dit? Mocht je de bestelling al betaald hebben en zijn en de artikelen niet naar wens, dan zorgt Klarna dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort. Nadat de retourneren volledig zijn verwerkt, neemt Klarna per e-mail contact op waarin gevraagd wordt naar het bankrekeningnummer. Nadat Klarna het juiste bankrekeningnummer ontvangen heeft, zal het terugstorten van het aankoopbedrag één tot vijf werkdagen in beslag nemen.
IN 2 STAPPEN BESTELLEN
Stap 1. Plaats je bestelling op www.sazudesigns.nl en kies voor de betaalmethode Klarna Klarna voert een creditcheck uit en laat direct zien of de betaling goedgekeurd is of niet. Het kan voorkomen dat Klarna een bestelling weigert. Redenen hiervoor zijn bijvoorbeeld de leeftijdsgrens van 18+, de betaalhistorie of de bestellimiet. Voor de exacte reden kun je contact opnemen met Klarna via 020 80 82 852 of www.klarna.com/nl/klantenservice.
Stap 2. Neem je bestelling in ontvangst en betaal, als alles naar wens is, de factuur Zodra een bestelling geplaatst is, stuurt Klarna een factuur. In de factuur staat een link, waarmee je via internetbankieren kunt betalen. Je kunt het bedrag ook handmatig overmaken door alle betaalgegevens uit de factuur te gebruiken. Deze gegevens staan onderaan de factuur.