Klachtenpagina

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening.

Wij willen u graag verder helpenden een gewenste oplossing aanbieden. U kunt mailen naar: info@sazudesigns.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Als u dit niet op prijs stelt, kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. https://www.keurkerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://eu.europa/odr

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europesche Unie.